Tønsberg Næringsforening

Webinar: Helsetelefonen

Alle dere som er leder av en virksomhet eller avdeling må tenke på hva dere kan tilby av ekstra verdi til deres ansatte i disse dager – myke verdier med stor betydning. 

Med Helsetelefonmodulen kan dine ansatte ringe Helsetelefonen når som helst, om hva som helst når det gjelder sykdom og helse. 24 timer i døgnet, 365 dager i året, både fra inn- og utland.

Når den ansatte ringer, får de snakke med en erfaren sykepleier som lytter, stiller nødvendig spørsmål og gir et tydelig svar på hva man skal gjøre. Mange trenger disse klare rådene i dag.

Landet er inne i en felles dugnad for å begrense spredningen av koronaviruset, noe som påvirker personer over hele landet. Mange har et stort ønske om å snakke med helsepersonell, hvilket er svært vanskelig i dagens situasjon. Folkehelseinstituttet sier at de som er i hjemmekarantene ikke skal testes, og myndighetene anbefaler nordmenn som kommer hjem fra utenlandsreise om ikke å ringe fastlegen.

Dette betyr at mange sitter hjemme i uvitenheten og med mange spørsmål. Har jeg symptomer, er jeg syk, må pårørende også i karantene – mange lurer på hva de skal gjøre selv om det kommer mye informasjon fra Folkehelseinstituttet

4human og Helsetelefonen i samarbeid tilbyr din bedrift fri bruk av modulen og tjenesten i 3 måneder. Gjennom webinaret Helsetelefonen vil din virksomhet kunne få tilgang til denne tjenesten for fri bruk i 3 måneder. Alle ansatte i virksomheten får gratis tilgang til tjenesten for seg og sin nærmeste familie. 

 

 

 

Påmeldingen er stengt.